دانلود فایل کتاب آسیب شناسی روانی 1 دکتر جوانمرد pdf

pdf کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد

تعداد
نوع
14,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد pdf, منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور است.

کتاب آسیب‌شناسی روانی 1 نوشته‌ی غلامحسین جوانمرد، مفاهیم و اختلالات روانی را بررسی و علل، نشانه‌ها و روند درمان این اختلالات را تشریح می‌کند.

این کتاب تحلیلی عمیق و دقیق از مباحث مختلف آسیب‌شناسی‌های روانی ارائه می‌دهد و به مخاطبان خود امکان می‌دهد تا با مفاهیم کلیدی و رویکردهای درمانی معاصر در عرصه روانپزشکی آشنا شوند.


کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد مناسب چه کسانی هست

اگر به مسائل روانشناسی و آسیب های ناشی از آن علاقه مند هستید یا دانشجو هستید، با مطالعه کتاب آسیب شناسی روانی، قدم در مسیری بگذارید که درک و فهم شما را از روان‌شناسی و آسیب‌شناسی روانی به سطحی دیگر خواهد برد.

همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد را از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب آسیب شناسی روانی 1:

این کتاب دربرگیرنده مطالبی است که به دقت تدوین و ویرایش شده‌اند و با بیانی شیوا و قابل‌فهم، مخاطبان حرفه‌ای و دانشجویان را در پیوند با فصل‌های مختلف آسیب‌شناسی روانی همراهی می‌کند. مباحث ارائه شده در کتاب بر پایه تحقیقات بین‌المللی روز و دستاوردهای علمی اخیر تکیه دارد. از ویژگی‌های برجسته pdf کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد می‌توان به تاکید بر راهبردهای درمانی مبتنی بر شواهد و تطبیق آن‌ها با فرهنگ و شرایط اجتماعی اشاره کرد.



برای استفاده از این منبع ارزشمند، کافی است نسخه PDF کتاب را دانلود کرده و خود را برای یک سفر دانشی هیجان‌انگیز آماده کنید. بهره‌گیری از این کتاب نه تنها دانش شما را افزایش می‌دهد بلکه در پالایش بینش‌های عمیق تر شما نقش مؤثری خواهد داشت.



خلاصه کتاب "آسیب شناسی روانی 1" نوشته دکتر غلامحسین جوانمرد:

کتاب "آسیب شناسی روانی 1" تألیف دکتر غلامحسین جوانمرد، به بررسی و تحلیل عمیق اختلالات روانی و رویکردهای مختلف درمانی می‌پردازد. در این اثر، اصول بنیادین آسیب‌شناسی روانی، انگیزه‌ها و علل شکل‌گیری اختلالات، و نیز روش‌های تشخیص و درمان معرفی شده‌اند. پوشش داده شدن جنبه‌های بالینی و تئوریک علوم روان‌شناسی، فراهم آوردن دیدگاه جامع نسبت به مباحث آسیب‌شناسی و ارائه راهنمایی‌های کاربردی برای پژوهشگران و متخصصان این حوزه از ویژگی‌های بارز این کتاب است.


دانلود کتاب آسیب شناسی روانی 1 غلامحسین جوانمرد pdf 

نویسنده
غلامحسین جوانمرد
تعداد صفحات
208

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...