دانلود کتاب ادبیات کودک در ایران محمد گودرزی دهریزی pdf

pdf کتاب ادبیات کودک محمد دهریزی

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب ادبیات کودک در ایران اثر محمد گودرزی دهریزی pdf است.

کتاب ادبیات کودک در ایران نوشته و اثر محمد گودرزی دهریزی است و به موضوع و مقوله‌ ی ادبیات کودک در ایران می پردازد.


این کتاب پس از بررسی ها و تجربیات زیادی و طبق مستندات، مؤلف پس از دو دهه نوشتن و تلاش برای کودکان، و بررسی و تحقیق در مورد دید و نگاه بچه ها به ادبیات کودک و تدریس و آموزش این موضوع در دانشگاه و آموزشگاه ها و کلاس های درس و ... نگاشته شده است.


کتاب ادبیات کودک در ایران مناسب چه کسانی هست


این کتاب به عنوان درسنامه در دانشگاه ها به مباحث مختلف و بنیادی در زمینه ادبیات کودک می پردازد و برای علاقه مندان به این حوضه از جمله دانشجویان کتابی ارزشمند به شمار می رود.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب ادبیات کودک محمد گودرزی را از سایت کتابزو دانلود کنید. 


کتاب ادبیات کودک و نوجوان در ایران:

عنوان قبلی کتاب ادبیات کودک و نوجوان در ایران بود که به ادبیات کودک در ایران تغییر یافت. کتاب فوق به موضوعات گوناگونی از جمله اهمیت شعر برای کودکان، اهمیت داستان برای کودکان، ادبیات غیر داستانی و شعر ترانه وار می پردازد.


این کتاب حدود یک دهه به عنوان منبع درسی برای دانشگاه ها و تدریس شده و به علت نکته سنگی ها و بررسی های زیاد و یافتن نکات که نیاز به تغییر است در بخش های دچار تغییر شد. اگر شما هم دنبال این کتاب ارزشمند هستید، pdf کتاب ادبیات کودک در ایران را از سایت دانلود کنید.


بخشی از کتاب ادبیات کودک در ایران:

کودکان به اقتضای ویژگیهای شناختی متون ناهمگون و غیر منسجم را درک نمیکنند اثری که برای این گروه سنی خلق میشود باید مبتنی بر دنیای خاص مخاطب طرح ریزی شود آغاز و پایانی داشته باشد، پیام های اصلی و فرعی اثر مشخص سازمان یافته و زنجیروار در ساختارهای متوازی توزیع شود به طوری که تأثیر زیباشناسانه داشته باشد و عاطفه ی مخاطب را برانگیزد. 


دانلود کتاب ادبیات کودک در ایران pdf

نویسنده
محمد گودرزی دهریزی
تعداد صفحات
۲۶۵

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...