دانلود کتاب اردو ماجرای من است (دفتر اول) آزمون استخدامی آموزش و پرورش pdf

pdf کتاب اردو ماجرای من است

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب اردو ماجرای من است دفتر اول از جمله منابع جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حیطه اختصاصی آزمون پرورشی است.

کتاب اردو ماجرای من است دفتر اول نوشته حامد تقدیری است و یکی از کتاب های آموزند جهت بررسی انواع اردو های تربیتی است.


این کتاب با بیان تاثیر گذاری اردو در روند برنامه های تربیتی با توجه به حضور در فضای آزاد طبیعت، باعث یادگیری الگو های رفتاری و اخلاقی بدون به رسمیت شناختن است و باعث الگوی تربیت موثر شود.


کتاب اردو ماجرای من است مناسب چه کسانی هست

این کتاب یکی از کتاب های آموزشی است و برای تمام معلم ها و مربیان جهت آموزش مناسب هست. همچنین این کتاب یکی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب این اردوی ماجرای من است دفتر اول را از سایت دانلود و مطالعه کنید.


درباره کتاب:

این کتاب برای مربیان و معلم های پرورشی جهت آشنایی با سطح یادگیری دانش آموزان در اردو ها کمک زیادی می کند و باعث ایجاد الگو های رفتاری جدید و فردی و اجتماعی مختلفی طی اردو ها می شود. پیشنهاد می شود pdf کتاب اردو ماجرای من است دفتر اول رو دانلود و مطالعه کنید.


بخشی از کتاب:

در حــال حاضــر متاســفانه بســیاری از مجموعــه هــا از ســیرا ردویــی برخــوردار نیســتند و هــر ســال بــا توجــه بــه ســلیقه و تــوان، تعــدادی اردو برگــزار مــی کننــد و محتــوای خاصــی جــز تفریــح و ســرگرمی راهــم در آن دنبــال نمــی کننــد. البتــه مجموعــه هایــی هســتند کــه اردوهــای هدفمنــد برگــزار مــی کننــد امــا ایشــان هــم ســیر منطقــی بــر اســاس اهــداف دنبــال نمــی کننــد. مجموعــه هــا بــا توجــه بــه نــگاه شــان بــه اردو انواعــی را بــرای آن بیــان نمــوده انــد کــه در ادامــه بــه بخشــی از آنهــا مــی پردازیــم .


دانلود کتاب اردوی ماجرای من است دفتر اول pdf

نویسنده
حامد تقدیری
تعداد صفحات
56

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...