کتاب های درسی و دانشگاهی

دانلود pdf ​کتاب انقلاب اسلامی؛ امین سیاهپوش قابل سرچ

pdf کتاب انقلاب اسلامی؛ زمینه ها؛ دستاوردها؛ و آسیب ها

تعداد
نوع
10,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :158
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانلود کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها pdf جمعی از نویسندگان قابل سرچ.

کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها نوشته جمعی از نویسندگان و از منابع عمومی دانشگاهی است.


این کتاب یکی از کتاب هایی است که در طرح تحول کوتاه مدت دروس معارف اسلامی تالیف شده و جزوه دورس عمومی دانشجویان به شمار می رود و برای کسب نمره باید آن را مطالعه کنند.


کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها مناسب چه کسانی هست

این کتاب از دورس عمومی جدید دانشگاه ها است که با توجه به ضرورت بازنگری در معارف اسلامی و دستور مقام معظم رهبری توسط اساتید دانشگاه ها تالیف شده است.


همین حالا شما دانشجویان می توانید، pdf کتاب انقلاب اسلامی، زمینه ها دستاوردها و آسیب ها امیر سیاهپوش را از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب:

کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها توسط جمعی از نویسندگان برجسته نوشته شده است. و در آن با توجه به جدید بودن مطالب، اطلاعات مفیدی را به دانشجویان انتقال می دهد.

یکی از ویژگی های این کتاب پرداختن به افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی سالیان متمادی است. و در آن با اطلاعات دقیق از افتخارات بین المللی و داخلی تا اتفاقات و عواملی که باعث آسیب به انقلاب اسلامی شده اند را بازگو کرده اند.


در این کتاب تلاش شده است سرفصل های مصوب مورد توجه قرار بگیرد و در راستای آن با نگاهی جدید و با مستنداتی ،نو، دستاوردها و آثار گوناگون انقلاب اسلامی را تبیین کند همچنین در این کتاب به مباحث اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم در ساختار و هم در محتوا توجه شده است.


بخشی از کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها:

وقایع و حوادث تاریخی تابع سنت های مشترکی است و نتایج آنها قابل تعمیم است. بنابراین فهم انقلاب اسلامی نیازمند توجه و بازگشت به حوادث تاریخی مشابه برای شناخت علل و نتایج آن و همین طور شرایط استمرار انقلاب است.

دانلود کتاب انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها نوشته ی امیر سیاهپوش، محمد شفیعی فر و سید محمدحسین راجی.


دانلود pdf قابل سرچ انقلاب اسلامی زمینه ها دستاوردها و آسیب ها، پی دی اف

نویسنده
جمعی از نویسندگان
تعداد صفحات
263
سال انتشار
1401