دانلود چکیده و خلاصه کتاب تربیت چه چیز نیست؟ چگونه تربیت نکنیم/ کریمی pdf

خلاصه و جزوه کتاب تربیت چه چیز نیست؟

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خلاصه و جزوه کتاب تربیت چه چیز نیست؟ چگونه تربیت نکنیم اثر عبدالعظیم کریمی، یکی از منابع جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.این خلاصه در 18 صفحه و تایپ شده است.

خلاصه و جزوه کتاب تربیت چه چیز نیست؟ چگونه تربیت نکنیم  عبدالعظیم کریمی جهت مرور سریع و کامل کتاب جهت آزمون استخدامی گردآوری شده است.

این جزوه از کل کتاب در ۱۷ فصل و بخش مختلف تالیف شده است و نیاز متقاضیان جهت مرور خلاصه کتاب را برطرف می کند. طبق اعلام آموزش و پرورش این کتاب از منابع اعلامی آزمون استخدامی دبیری پرورشی است.


جزوه و خلاصه کتاب تربیت چه چیزی نیست مناسب چه کسانی هست

این خلاصه به صورت فصل به فصل از کل کتاب است و برای افرادی که قصد مطالعه خلاصه جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو دارند مناسب است.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf خلاصه و جزوه کامل کتاب تربیت چه چیزی نیست؟ چگونه تربیت نکنیم را دانلود و مطالعه کنید.


درباره کتاب و خلاصه:

کتاب ترتیب چه چیزی نیست چگونه تربیت نکنیم یکی از کتاب آموزشی برای معلمان و فرهنگیان است تا با آگاهی بیشتری به آموزش و تربیت در مدارس بپردازند.


شما شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، می توانید جزوه چکیده کتاب تربیت چه چیزی نیست چگونه تربیت نکنیم را در ۱۸ صفحه جهت مرور و خلاصه خوانی دانلود و خود را برای آزمون استخدامی آماده کنید.



بخشی از خلاصه:

تربيت به دو گونه است. يکی بيشتر درباره »ساختن« صدق می کند و آن نوع تربيتی است که در آن جا انسان مانند يک شیء فرض می گردد که برای منظور يا منظورهايی ساخته می شود و سازنده و صنعتگر هدف خاص خودش را دارد و از ماده ای که می خواهد صنعتی بسازد به عنوان شیء استفاده می کند و اين همان تربيت تصنعی و بی ريشه و غير فطری است.


دانلود خلاصه کتاب تربیت چه چیزی نیست چگونه تربیت نکنیم عبدالعظیم کریمی pdf

موضوع
خلاصه کتاب تربیت چه چیز نیست؟ چگونه تربیت نکنیم
تعداد صفحات
18

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...