دانلود کتاب حسابداری صنعتی جلد اول دکتر عثمانی pdf

pdf کتاب حسابداری صنعتی جلد یک قسیم عثمانی

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب حسابداری صنعتی جلد اول نوشته قسیم عثمانی pdf، که به صورت ساده و قابل فهم به توضیح مفاهیم حسابداری صنعتی و ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت مالی شرکت‌ها پرداخته است.

کتاب حسابداری صنعتی جلد اول نوشته دکتر محمد قسیم عثمانی در زمینه حسابداری کاربردی و حوزه بها یابی است.


این کتاب اصول و مفاهیم حسابداری را آموزش می دهد، و یکی از منابع مهم دانشجویان حسابداری به شمار می رود. در کتاب فوق به مباحث گوناگونی پرداخته شده است از جمله، حسابداری هزینه، حسابداری موجودی، حسابداری درآمد و سود، حسابداری هزینه محصولات، حسابداری بدهی‌ها و حقوق صاحبان سهام، حسابداری مالیات و موارد دیگر اشاره شده است.


کتاب حسابداری صنعتی دکتر عثمانی مناسب چه کسانی هست

این کتاب یکی از منابع یادگیری حسابداری است و برای دانشجویان حسابداری و مدیریت مالی، مشاوران مالی و حسابداران صنعتی و مدیران و مدیران عامل شرکت‌ها بسیار مفید و در شناخت آن ها کمک زیادی خواهد کرد.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب حسابداری صنعتی دکتر محمد قسیم عثمانی را به صورت کامل از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب: پی دی اف کتاب حسابداری صنعتی یکی از کتاب های مفید در خصوص حسابداری است و علاقمندان می توانند با مطالعه این کتاب به نکات زیادی دست پیدا کنند. نویسنده کتاب دارای سابقه ای طولانی در تدریس حسابداری و مدیریت مالی هست و مسائل را به خوبی به خواننده انتقال می دهد.


بخشی از کتاب: حسابداری مالی آن بخش از حسابداری است که هدف اصلی آن تأمین نیازهای اطلاعاتی استفاده کنندگان برون سازمانی (خارجی) است. منظور از استفاده کنندگان خارجی سهامداران سرمایه گذاران بالقوه و بالفعل اعتباردهندگان و امثال آنها میباشد.


دانلود کتاب حسابداری صنعتی دکتر محمد قسیم عثمانی pdf


نویسنده
قسیم عثمانی
تعداد صفحات
290
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...