دانلود خلاصه و جزوه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید ترجمه فارسی pdf

pdf خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

تعداد
نوع
14,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خلاصه و جزوه کامل کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید ترجمه فارسی پارسائیان و اعرابی به فصل به فصل برای شما دانشجویان گردآوری شده است. این جزوه شامل خلاصه کتاب می باشد.

خلاصه و جزوه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید جهت مرور و مطالعه سریع کتاب گردآوری شده است.


این خلاصه، با توجه به ترجمه فارسی با کیفیت و دقیق، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی مطالب را درک کنید و به طور صحیح از آنها بهره‌برداری کنید. همچنین، طبق تنظیمات و نیازهای خود، می‌توانید به راحتی به مطالب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید


خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر مناسب چه کسانی هست

خلاصه و جزوه کتاب «مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید» با ترجمه فارسی، شما دانشجویان، استادان و مدیران، ابزاری قدرتمند در دست خواهید داشت تا بتوانید بر مبانی اساسی و تکنیک‌های تصمیم‌گیری استراتژیک به شکلی کاربردی مسلط شوید.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید را دانلود و مطالعه کنید.


درباره خلاصه کتاب: 

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک اثر برجسته فرد آر دیوید، مرجعی بی‌بدیل و حیاتی برای دانشجویان و مدیرانی است که به دنبال درک عمیق و جامع از اصول و تاکتیک‌های مديريت استراتژیک هستند.


درباره کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید باید گفت که این اثر راهنمایی دقیق و مبتنی بر تجربه برای مواجهه با چالش‌های پیچیده بازارهای کسب‌وکار امروزی است. دیوید با تبیین مفاهیم کلیدی و کاربردی، زمینه‌ساز افزایش هوشمندانه اثربخشی سازمانی و رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی شده است.


استفاده از این جزوه خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید، به شما این امکان را می‌دهد تا به روشی مؤثر به ایده‌های برگزیده و مطالب ضروری دسترسی داشته باشید. این کتاب غنی و منسجم، منبعی عالی برای کسانی است که نیازمند دانش پایه‌ای و پیشرفته در زمینه مدیریت استراتژیک هستند.


دانلود خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید ترجمه فارسی pdf

موضوع
خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید
تعداد صفحات
۵۰ صفحه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...