رمان و داستان

دانلود کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد pdf (ترجمه فارسی)

pdf کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

تعداد
نوع
10,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :49
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانلود کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد اکسی اوه ترجمه فارسی pdf, رمانی عاشقانه و زیبا در وصف ادبیات کره ای است.

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد نوشته‌ی اکسی اوه نویسنده مشهور و پر آوازه کره ای است.


این کتاب شما را با آشنایی با ادبیات کره به سراغ افسانه ها و اسطوره های رفته تا یاد آور و بازخوانی داستان ها را برای جوانان و نوجوانان امروزه ارائه دهد، این کتاب یکی از رمان های پر فروش نیویورک تایمز است.


کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد مناسب چه کسی است؟

این کتاب یک کتاب عاشقانه و در عین حال تخیلی است، و با داستان مملو از عشق و جذاب آن قطعا از خواندن، کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد سفری هیجان انگیز خواهید داشت.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد را با ترجمه فارسی و داستانی زیبا از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب

این کتاب دارای داستانی هوشمند، خلاق و بسیار زیبای و دارای ابعاد فداکاری و سرنوشت پر فراز و فرود است. کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد داستانی عاشقانه و پویا در سرزمین جادویی و در مد زبان و ادبیات کره ای است.

خلاصه کتاب

این رمان جذاب دارای داستانی پر از حادثه و پر جنب و جوش که نفس هر خواننده ای را بند خواهد آورد، در بخشی از کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد خواهید خواند که در افسانه های کره ای آمده است، هرگاه خدای دریا با طوفان و ... خشم خود را زمینی ها نشان دهد، باید عروس دریا را قربانی تا به آرامش برسد.

نویسنده
اکسی اوه
تعداد صفحات
۳۸۰
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...