دانلود کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد pdf ترجمه فارسی

pdf کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted

تعداد
نوع
14,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :19۳
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانلود کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted ترجمه فارسی pdf.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED نوشته کریس اندرسون و ترجمه فارسی در سال 2016 یکی پر فروش ترین کتاب ها نیویورک تایمز و قرن جدید است.


این کتاب در زمینه ی سخنرانی بسیار با ارزش است و افراد بزرگ و تاثیر گذار جهان سخنرانی کرده اند. نویسنده کتاب به شما در همه ی جای کتاب اصول سخنرانی و فن بیان موفق در جمع ها را می آموزد.


کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted مناسب چه کسانی هست

این کتاب مناسب همه افراد هست چرا که برای یک بار هم که شده قطعا در مواردی نیاز به سخنرانی در جمعی هست پس برای خواندن این کتاب نیاز نیست حتما شغلی داشته باشید که نیاز سخنرانی داشته باشد بلکه خواندن، کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted مناسب همه است.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted را از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش ted:

این کتاب به طور کلی در زمینه ارتباط موثر با افراد و ساختار سخنرانی ارزشمند در محافل و سایر جاها به شما کمک می کند. کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد به شما یاد می دهد چگونه با ارائه هنر سخنرانی، به یک سخنران حرفه ای تبدیل شوید.


بخشی از کتاب اصول سخنرانی به روش ted:

مهم ترین پیام این کتاب اینست هر کس که ایده ای دارد که ارزش سهیم شدن را دارد میتواند یک سخنرانی تاثیر گذار ارائه بدهد مهم ترین اصل در ،سخنرانی اعتماد به نفس سخنران حضور فعال او روی صحنه یا گام به گام صحبت کردنش ،نیست بلکه داشتن مطلبی است که به زحمت گفتنش بیارزد.


نویسنده
کریس اندرسون
تعداد صفحات
۲۶۵
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...