دانلود کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی ترجمه فارسی PDF کاتزونگ

pdf کتاب فارماکولوژی ترجمه فارسی

تعداد
نوع
10,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی کاتزونگ و ترجمه فارسی، این کتاب دو جلدی هست و فایل موجود هر دو جلد کتاب است.

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی اثر برترام کاتزونگ و ترجمه فارسی، که یکی از کتاب های مهم درس داروشناسی در رشته های مختلف به خصوص پزشکی است.


این کتاب دو جلدی است و یکی از منابع مهم دانشجویان رشته پزشکی در زمینه داروشناسی به شمار می رود.علم و دانش فارماکولوژی یک شاخه مهم علم پزشکی است و به طور کلی مورد توجه اساتید و دانشجویان علاقمند به رشته پزشکی است.


کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی مناسب چه کسانی هست

این کتاب یکی منابع ارزشمند مهم جهت مطالعه دانشجویان برای داروشناسی در رشته های زیر شاخه پزشکی است.فارماکولوژی پایه و بالینی با برقراری ارتباط مفید دارو ها با مکانیسم عملکردی سلول ها اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی براترام کاتزونگ را با ترجمه فارسی از سایت کتابزو دانلود کنید.


کتاب pdf فارماکولوژی پایه و بالینی:

این کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده است و به طور کلی به اثرات دارو ها و تجویز آن ها برای نقاط مختلف بدن به طور کامل شرح داده و نیاز دانشجویان را برطرف می کند. pdf کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی در ۳۲ فصل و پنج بخش نگاشته شده و به عنوان مثال می توان به دارو های ضد افسردگی و دارو های ضد تشنج، دارو های هوشبری عمومی، الکل ها، بی حس کننده های موضعی اشاره کرد. 


کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی با پوشش کامل موضوعات مرتبط با فارماکولوژی، با تاکید بر موثر بودن کارایی و کاربردهای بالینی و مورد پسند به یکی از منابع ارزشمند برای مطالعه علاقمندان به رشته پزشکی و داروشناسی تبدیل شده است.



دانلود کتاب فارماکولوژی پایه pdf

کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی اثر فاخر در زمینه شناخت و علم و کاربرد فارماکولوژی است. که اطلاعات ارزشمندی را به علاقه مندان به این حوضه با اطمینان ارائه می دهد. چرا که این کتاب توسط متخصص و دانشمند این حوضه تالیف شده و منبع کامل و دقیقی را ارائه می دهد.


تاریخ فارماکولوژی

بیشک مردمان ماقبل تاریخ اثرات مفید یا سمی بسیاری از ر گیاهان و مواد حیوانی را میشناختند نوشته های کهنی در مورد برخی از داروهای چینی مصری و هندی بر جای مانده که هنوز هم تعدادی از آنها به عنوان داروهای مفید شناخته میشوند؛ هر چند بسیاری از آنها بی ارزش یا واقعاً مضر بوده اند.


اگر شما هم به دنبال این کتاب هستید و دانشجوی رشته داروشناسی یا پزشکی هستید و در پی این منبع هستید، می توانید pdf کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی را دانلود کنید.


بخشی از کتاب فارماکولوژی پایه و بالینی:

شکل یک مولکول دارویی باید به گونه ای باشد که اجازه دهد تا دارو به جایگاه گیرنده اش از طریق پیوندهای توضیح داده شده اتصال یابد. حالت ایده آل آن است که شکل دارو مکمل جایگاه گیرنده باشد همانگونه که کلید مکمل قفل است.

تعداد صفحات
770

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...