دانلود کتاب مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری pdf

pdf کتاب کامل مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری

تعداد
نوع
12,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مسئولیت و سازندگی اثر علی صفایی حائری است با هدف برطرف کردن و اصلاح مشکلات تربیتی گردآوری شده است. این کتاب یکی از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. این کتاب به صورت کامل در دو نسخه pdf و قابل سرچ در سایت قرار گرفته است.

کتاب مسئولیت و سازندگی نوشته علی صفایی حائری و در زمینه روش تربیت اسلامی تالیف شده است.


این کتاب به راه های شناخت، آرمان های اسلامی، استعداد ها، روحیه ها و زمان مناسب سازندگی انسان پرداخته است. که به خوبی به نیاز برطرف کردن مشکلات تربیتی کمک می کند.


کتاب مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری مناسب چه کسانی هست

این کتاب در زمینه آموزش و پرورش انسان ها هست و دوستداران این زمینه می توانند این کتاب را مطالعه کنید. همچنین کتاب مسئولیت و سازندگی از جمله منابع آزمون های استخدامی است.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری را به صورت کامل و قابل سرچ را از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب مسئولیت و سازندگی: کتاب فوق دو جلدی است و در مورد دو امر مهم زندگی بشری صحبت و نکاتی را بیان می کند. پی دی اف کتاب مسئولیت و سازندگی در زمینه موضوعاتی مثل مسئولیت و زیر بنا های آن، تربیت، مفهوم و امکانات آن و ... را مورد بحث و توضیح قرار داده است. 


بخشی از کتاب:

جامعه ی بشری نیازمند بقال بنا مقنی نجار مهندس و طبیب و مربی است. اینها همه نیازهای جامعه است اما شدیدترین آنها نیاز تربیتی است زیرا صنعت و تکنیک پیشرفته در جامعه ای که فقر تربیتی دارد جز به انهدام و نابودی آنان کمک نمیکند و همانند تیغ تیزی است که در دست کودکی باشد.


دانلود کتاب مسئولیت و سازندگی علی صفایی حائری pdf قابل سرچ


نویسنده
علی صفایی حائری
تعداد صفحات
357

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...