دانلود کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی ( روش ها و فنون) جلد اول pdf

Pdf کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی حسن شعبانی

تعداد
نوع
12,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی حسن شعبانی شامل مفاهیم روش تدریس است، برای دانشجویان رشته‌های علوم تربیتی و رشته‌های دبیری در مقطع کارشناسی تدوین شده است. فایل موجود شامل کتاب کامل و یک نسخه تایپ شده و قابل سرچ از فصل دوم تا دهم است.

کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی روش ها و فنون نوشته حسن شعبانی یکی از استادان دانشگاه آزاد، در زمینه تربیت و آموزش می باشد.


این کتاب به دلیل طراحی خاص خود توانسته است که مشکلات دانش آموزان زیادی را بر طرف کند از طریق آموزش ها و نکات مهمی که گفته شده است.


کتاب مهارت های آموزشی حسن شعبانی مناسب چه کسانی هست

این کتاب یکی از کتاب های آموزشی و پرورشی است و برای دانشجویان رشته های علوم تربیتی و دبیری در مقطع کارشناسی بوده و با مطالعه مهارت های آموزشی و پرورشی نکات مهم کلید را فرا خواهید گرفت.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی حسن شعبانی روش ها و فنون را به صورت کامل از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب: کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی حسن شعبانی، شامل یازده فصل مختلف است و دارای زیر عنوان های مختلف در شاخه ها همون فصل می باشد. پی دی اف مهارت های آموزشی و پرورشی، در آخر هر فصل دو عنوان جهت سنجش شما در نظر گرفته شده تا شما با پاسخ به آن ها سطح یادگیری خود را بسنجید.


بخشی از کتاب: هر کدام از ما از منظر خاصی به آموزش و یادگیریهای خود می نگریم. نگرش ما از باورها، مطالعات و تجربه هایمان نشأت گرفته است. معلمان نیز آن گونه عمل می کنند که فکر میکنند. اگر آنها برداشت صحیح و علمی از آنچه در محیطهای آموزشی انجام میدهند نداشته باشند نمیتوانند رخدادهای آموزشی را به نحو مطلوب هدایت کنند.


دانلود کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی جلد اول (روش ها و فنون) حسن شعبانی pdf

نویسنده
حسن شعبانی
تعداد صفحات
۳۴۰

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...