کتاب های عمومی

دانلود کتاب هیچ کس جرات ندارد گاری آلن pdf (ترجمه فارسی)

pdf کتاب هیچ کس جرات ندارد

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :36
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب هیچ کس جرات ندارد pdf گاری آلن ترجمه فارسی.

کتاب هیچ کس جرات ندارد نوشته گاری آلن مسائل سیاسی ‌جهان و ترجمه فارسی یکی از مترجمین ایرانی است.


این کتاب مقدمه ای برای هر فردی هست که تمایل دارد به درک و تحلیل عملکرد شبکه ی جهانی و در تلاش است در نظم جهانی نوین بر بشر بیشترین اعمال قدرت را دارد. این کتاب داستانی در وصف حقیقت است.


کتاب هیچ کس جرات ندارد مناسب چه کسانی هست

کتاب فوق یکی از برترین کتب در زمینه شناخت قدرت سیاسی و علوم اجتماعی است و اگر به مسائل سیاسی و تحولات بین المللی علاقه دارید خواندن، کتاب هیچ کس جرات ندارد دید شما را باز و تغییر خواهد داد.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب هیچ کس جرات ندارد را با ترجمه فارسی از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب هیچ کس جرات ندارد:

نشانگر فاجعه و جنایت بزرگی که در حق بشریت باند محارم در جهت بردگی نسل های مختلف انسان ها از همه ی ملت ها مهیا کرده اند.  کتاب هیچ کس جرات ندارد گاری آلن نویسنده ای که روزنامه نگار و پژوهشگر مسائل جامعه و سیاست است و معتقد است که جنگ جهانی اول را صهیونیست ها بر پا کرده اند.

این کتاب یکی از آثار سیاسی اجتماعی دارای ابعاد مختلف و بحث برانگیز است. ممکن است با مطالعه مطالب این کتاب تغییر در زندگی شما ایجاد و دیگر با نگاه گذشته به مسائل روز جهان نگاه نخواهید کرد.


بخشی از کتاب:

اگر هنگامی که میتوانید بدون خونریزی به آسانی پیروز شوید نخواهید برای حق بجنگید؛ لحظه ای فرا خواهد رسید که کلیه فرصت ها را از کف داده و با یک مجال نامعلوم برای تداوم بقاء خود ناگزیر به جنگیدن خواهید بود.

نویسنده
گاری آلن
تعداد صفحات
۲۳۰
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...