دانلود کتاب مقدمه علم حقوق ناصر کاتوزیان pdf

pdf کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان

تعداد
نوع
10,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان برای دانشجویان رشته حقوق و علاقمندان به این علم است.

کتاب مقدمه علم حقوق نوشته ناصر کاتوزیان در زمینه حقوق است و یکی از منابع بروز علم حقوق و رشته حقوق است.

کتاب فوق به دانشجویان این امکان را می دهد به اصول و مفاهیم حقوق دقیق تر آشنا و با مطالعه و فرا بگیرند، و درک جامعی از حقوق پیدا کنند.

کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان مناسب چه کسانی هست
این کتاب یکی از پایه ها و اساس جهت یادگیری علم حقوق است و همه ی افرادی که در زمینه حقوق در دانشگاه فعالیت دارند و چه علاقه به این  رشته دارند، توصیه می شود.

همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب مقدمه علم حقوق ناصر کاتوزیان را به صورت کامل از سایت کتابزو دانلود کنید.



درباره کتاب مقدمه علم حقوق کاتوزیان: کتاب فوق درباره مقدمه ای کامل از علم حقوق می پردازد و به افرادی که به دنبال یادگیری هستند کمک می کند تا دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. این کتاب همه ی جوانب علم حقوق پوشش نمی دهد اما مقدمه ای کامل برای مسائل ابتدایی است.


مقدمه ای از کتاب:

این مقدمه را که در واقع اساس مطالعه دانش حقوق و به ویژه رشته های حقوق خصوصی است در دو بخش بررسی میکنیم در بخش نخستین به قواعد حقوق و در بخش دوم به حق و منابع و اجرای آن می پردازیم. ولی باید دانست که هدف از طرح و تدوین این گونه مقدمه ها مطالعه عمیق مسائل راجع به فلسفه حقوق و ارکان رشته های گوناگون آن نیست؛ انگیزه اصلی آماده کردن ذهن مبتدیان برای فراگرفتن مطالب اصلی این علم است

بخشی از کتاب:

در مکتب تاریخی سهم شخصیتها و قدرتهای سیاسی در ایجاد حقوق نادیده گرفته شده است و به گمان طرفداران آن حقوق» چیزی جز حرف توده های مردم نیست که در اراده قانونگذار منعکس شده است. همانگونه که زبان ناخواسته و به تدریج به وجود می آید و تحول پیدا میکند حقوق نیز نتیجه قهری زندگی اجتماعی است نه محصول تدبیر قانونگذار».

دانلود کتاب مقدمه علم حقوق ناصر کاتوزیان pdf , پی دی اف

نویسنده
ناصر کاتوزیان
تعداد صفحات
388
نوع فایل
Pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...