کتاب های روانشناسی

دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم pdf لیل لوندز

pdf کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز

تعداد
نوع
12,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :83
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز ارائه 92 راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت در روابط با دیگران است.

محصولات مرتبط

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم نوشته لیل لوندز و ترجمه فارسی یکی بهترین ها در حوضه روانشناسی و خودیاری است.


این کتاب سعی دارد با ارائه راهکار های مهم باعث شود شما به فردی دارای قدرت کلام و مورد توجه دیگران تبدیل شوید. افرادی که در سطح زندگی دارای اعتماد به نفس بالا در صحبت کردن هستند در مقابل سایر افراد موفق تر هستند. 


کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم مناسب چه کسانی هست

این کتاب یکی کتاب های افزایش توانایی و برقراری ارتباط با دیگران است. و با کمک آن می توانید خود را به فردی خوش صحبت تبدیل و از خجالت کشیدن دست بردارید. خواندن کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم از رفتار افراد محبوب جهان الگو گرفته شده و می تواند به شما در موفقیت و ارتباط برقرار کردن کمک کند.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز را با ترجمه از سایت کتابزو دانلود کنید. 


درباره کتاب:

نویسنده کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز، سعی و تلاش زیاد کرده تا مکالمات افراد موفق و رهبران بزرگ جهان با اطرافیان را مورد بررسی و تجزیه قرار داده است. تا یک روش و الگوی ساده از نحوه برقراری ارتباط آن ها بدست بیاورد و همچنین برای نوشتن کتاب صد ها کتاب و مقاله معتبر را مطالعه تا بتواند خلاصه و اصل مطلب را در کتاب بگنجاند.


کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم pdf، باعث می شود شما از فردی کم رو و گوشه گیری به فردی پویا و در جمع شروع به صحبت کنید. علاوه بر این باعث تقویت مهارت ارتباطی شما با سایر افراد همچون دوستان، خانواده، همکاران و غیره می شود. و از صحبت و حضور در جمع ها لذت خواهید برد با کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم.


بخشی از کتاب:

در بعضی از فرهنگها تماس چشمی شدید نوعی جادوگری محسوب می شود. در بعضی از فرهنگها هم نگاه کردن در چشمان دیگران نشانه بی ادبی و بی احترامی است با علم به این موضوع، بازیگران بزرگ در صحنه های بین المللی ترجیح می دهند در کیف دستی خود کتابی درباره آداب و رسوم فرهنگهای مختلف داشته باشند.


دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم pdf

پی دی اف کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم لیل لوندز 

نویسنده
لیل لوندز
تعداد صفحات
۳۳۰
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...