کتاب های روانشناسی

دانلود کتاب ذهن ها چگونه تغییر می کنند pdf دیوید مک رینی

pdf کتاب ذهن ها چگونه تغییر می کنند

تعداد
نوع
16,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
تعداد دانلود :28
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانلود کتاب ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی pdf مک رینی.

محصولات مرتبط

کتاب ذهن ها چگونه تغییر می کنند علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی نوشته دیوید مک رینی و ترجمه فارسی میلاد لنگرودی است.


این کتاب یک راهنمای مناسب برای تغییر ذهنیت خود و دیگران بدون ایجاد دستکاری فریب کارانه و اجبار بلکه از طریق همدلی و گفتگو است و از طریق ارتباط عمیق ذهن و مغز باورها را شرح دهیم.


کتاب چگونه ذهن ها تغییر می کنند مناسب چه کسانی هست

این کتاب مناسب افرادی که علاقمند به گفتگو و کسانی که دوست دارند زندگی را به جای بهتری تبدیل کنند با موفقیت خود و دیگران خواندن، کتاب چگونه ذهن ها تغییر می کنند را توصیه می کنیم.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب ذهن ها چگونه تغییر می کنند دیوید مک رینی با ترجمه فارسی را از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب

این کتاب دارای جملات قوی و مطالب ارزشمند است که خواندن آن می تواند هر کسی رو مجذوب خود کند تا پایان مطالعه کند، مطالب گفته شده کاملا باعث پیشرفت و گاهی اصلاح آن در رفتارمان می شود.


بخشی از کتاب

در مواقعی که تعارضاتی شدید در جریان است جایی که گروه ها در تماس نزدیک با یکدیگر بوده و با هم روابط زیادی دارند افراد برای شناسایی یکدیگر به عنوان ما و نه آنها بسیار سخت تلاش می کنند.


دانلود کتاب ذهن ها چگونه تغییر می کنند دیوید مک رینی pdf

نویسنده
دیوید مک رینی
تعداد صفحات
372
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...