کتاب های روانشناسی

دانلود کتاب طرز فکر استراتژیک pdf تیبو موریس

فایل pdf طرز فکر استراتژیک تیبو موریس

تعداد
نوع
15,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دانلود کتاب طرز فکر استراتژیک: یک برنامه هفت روزه برای تشخیص امور مهم و خلق یک استراتژی کارساز تیبو موریس pdf.

محصولات مرتبط

کتاب طرز فکر استراتژیک نوشته ی تیبو موریس نویسنده فرانسوی و ترجمه فارسی لطیف احمدپور است.


این کتاب با ارائه تمریناتی در هفت روز این فکر را که برای موفقیت بیشتر باید سخت کار کرد را برای همیشه از ذهن شما پاک می کند و راهکاری را معرفی می کند با روش دقیق تر و کار کمتر به موفقیت بیشتر دست یافت.


کتاب طرز فکر استراتژیک مناسب چه کسانی هست

این کتاب مناسب همه افراد هست فرقی ندارد مدیر باشد خانه دار یا محصل یا بی کار برای موفقیت در پیشبرد کارهای خواندن، کتاب طرز فکر استراتژیک به شما کمک زیاد خواهد کرد.


همین حالا شما علاقمندان می توانید، pdf کتاب طرز فکر استراتژیک برنامه هفته روزه با ترجمه فارسی از سایت کتابزو دانلود کنید.


درباره کتاب

امروزه همه ما برای این که به دیگران ثابت کنیم پر کارتر و بهتر از دیگران هستیم و همیشه در حال موفقیت هستیم، ولی این درک درستی نیست و با مطالعه راهکار ها و آموزش های کتاب فوق می توانید با کار کمتر و فکر بهتر، به موفقیت بزرگتر دست پیدا کنید.

بخشی از کتاب

در کتاب طرز فکر استراتژیک مؤثر پی میبرید که چگونه میتوانید اطلاعات مناسب را پیدا کنید و آنها را در سریع ترین و مؤثرترین زمان ممکن جذب کنید. همچنین اشتباهات رایج یادگیری و نحوه اجتناب از آنها را خواهید آموخت.

دانلود کتاب طرز فکر استراتژیک تیبو موریس pdf

نویسنده
تیبو موریس
تعداد صفحات
77
نوع فایل
pdf

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...